sobota, 3 grudnia 2016

Wegetariański makaron ze szpinakiem i suszonymi pomidorami

Uwielbiam makarony, bo można je zrobić na naprawdę niezliczoną ilość wersji. A że ostatnio wygrałam ich aż 210 opakowań, to będą się tu pojawiać często :) Moja propozycja na dziś to wegetariański makaron ze szpinakiem i suszonymi pomidorami.



Składniki:

- 500 g makaronu (ja wybrałam penne)
- słoiczek suszonych pomidorów
- 200 g szpinaku
- sól, pieprz
- 2 łyżeczki słodkiej papryki
- 300 ml śmietany 30%
- cebula
- 2 ząbki czosnku
- 200 g tartej mozarelli

Na patelni podsmażamy czosnek i cebulkę w kostce. Kiedy cebula się zeszkli, dodajemy pokrojone w kosteczkę suszone pomidory, a po chwili szpinak. W międzyczasie w misce mieszamy śmietanę z przyprawami oraz mozarellą. Dodajemy ją po około 5-7 minutach. Po kolejnych 5 możemy dodać ugotowany al'dente makaron i mieszamy około 3 minuty, żeby objął go cały sos. Gotowe!



Do tego dania polecam wino białe, półwytrawne. Choć nie jestem smakoszką win, to uważam, że to połączenie jest idealne :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O Ance Szamance

Moje zdjęcie
Kocham jeść, kocham gotować, kocham próbować. Jedyną rzeczą z którą moje podniebienie ma problem to ugotowane jajka. W stosunku do słodkiej herbaty jestem jak narkoman - nigdy dość! Uwielbiam pichcić przy Mozarcie.
zBLOGowani.pl
blogi kulinarne