środa, 7 grudnia 2016

Łosoś w miodzie i cydrze



Jestem miłośniczką ryb, a moją ulubioną jest zdecydowanie łosoś! Proponuję dziś przepis na bardzo szybkie oraz proste danie: Łososia w miodzie i cydrze :)



Składniki (na 2 porcje):

- ok. 350 g filetu z łososia bez skóry
- oliwa
- 2 łyżki miodu
- 3 łyżki cydru
- 2 ząbki czosnku
- cytryna
- sól, pieprz
- szczypta chilli

Łososia pokroić na grube paski, posolić, popieprzyć i doprawić szczyptą chilli. Zostawić na około 15 minut. Podsmażyć na oliwie po minucie z obu stron, razem z plastrami z 3/4 cytryny. W międzyczasie przygotować sos z miodu, cydru, 1/4 cytryny oraz przeciśniętego przez praskę czosnku, dodać na patelnię. Łososia przewracać kilka razy w czasie do 5 minut, po czym zdjąć z ognia. Podawać z ryżem polanym sosem z patelni. Gotowe! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O Ance Szamance

Moje zdjęcie
Kocham jeść, kocham gotować, kocham próbować. Jedyną rzeczą z którą moje podniebienie ma problem to ugotowane jajka. W stosunku do słodkiej herbaty jestem jak narkoman - nigdy dość! Uwielbiam pichcić przy Mozarcie.
zBLOGowani.pl
blogi kulinarne