sobota, 24 grudnia 2016

Śledzie z suszonym pomidorem i musztardą

Nie wyobrażam sobie Świąt bez śledzi, po prostu je uwielbiam! Dziś proponuję takie, które robi się szybko, a ich smak wręcz rozpływa się w buzi :)




Składniki:

- ok 800 g filetów śledziowych (odsolonych)
- 3/4 słoiczka suszonych pomidorów
- 2 łyżki musztardy francuskiej
- oliwa
- 2 małe cebule
- szczypta pieprzu i chilli

Filety śledziowe kroimy na małe kawałki i wrzucamy do miski. Dodajemy pokrojone w dużą kostkę suszone pomidory oraz pokrojone w piórka cebule. Mieszamy z musztardą, solidnie skrapiamy oliwą (ja wybrałam smakową z chilli) oraz doprawiamy przyprawami. Śledzie można spożyć od razu, choć najlepsze są, jak przez noc postoją w lodówce. Smacznego! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O Ance Szamance

Moje zdjęcie
Kocham jeść, kocham gotować, kocham próbować. Jedyną rzeczą z którą moje podniebienie ma problem to ugotowane jajka. W stosunku do słodkiej herbaty jestem jak narkoman - nigdy dość! Uwielbiam pichcić przy Mozarcie.
zBLOGowani.pl
blogi kulinarne