piątek, 19 maja 2017

Deser z nasionami chia




Uwielbiam nasiona chia, bo mają wiele wspaniałych właściwości: są bogatym źródłem kwasów tłuszczowych Omega-3 i Omega-6, zawierają błonnik, cynk, wapń żelazo. Poprawiają kondycję włosów, paznokci i skóry, dodają energii, poprawiają przemianę materii, a nawet wzmacniają układ kostny. To po prostu skarbnica tego, co dla naszego organizmu najlepsze. Polecam więc szybki i pyszny deserek z nasionami chia :)




Składniki:

- 1 duży kubek jogurtu greckiego lub bałkańskiego (gęsty)
-  200 ml kremówki 30%
- 4 łyżeczki nasion chia
- 1 dojrzały banan
- 1 dojrzałe mango
- pół łyżeczki cukru żelującego

1. Owoce obrać, zmiksować na pulpę.
2. Dodać śmietankę, jogurt, zblendować razem.
3. Wsypać chia i cukier żelujący, wymieszać. Rozlać do szklaneczek, zostawić w lodówce na 2 godziny.
4. Udekorować świeżym owocami.



2 komentarze:

  1. o ile mi wiadomo chia nie mieszamy z produktami mlecznymi tylko z roślinnymi , proszę sprawdżcie pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń

O Ance Szamance

Moje zdjęcie
Kocham jeść, kocham gotować, kocham próbować. Jedyną rzeczą z którą moje podniebienie ma problem to ugotowane jajka. W stosunku do słodkiej herbaty jestem jak narkoman - nigdy dość! Uwielbiam pichcić przy Mozarcie.
zBLOGowani.pl
blogi kulinarne