wtorek, 21 października 2014

Początki są zawsze trudne, ale jakie pyszne!

Uwielbiam gotować, jeść, próbować nowych, czasem dziwnych rzeczy, chodzić do knajpek i restauracji. Po prostu kocham delektować się pysznościami, które jak nic innego wprowadzają mnie w dobry nastrój.
Na blogu publikować będę przepisy i zdjęcia moich potraw oraz wypieków, ulubione smakołyki, a w szczególności herbaty, które zasmakowałam w innych krajach, a które uwielbiam ponad wszystko. Oprócz tego polecać będę co jakiś czas lokale, w których można dobrze i w miarę tanio zjeść. W szczególności te, które w swoich menu mają potrawy z przeróżnych zakątków świata.
Moim największym marzeniem jest spróbować wszystkich tradycyjnych i regionalnych potraw każdego kraju. Wierzę, że kiedyś mi się to uda!
Mam nadzieję, że znajdziecie tu coś dla siebie. Zapraszam was na ucztę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O Ance Szamance

Moje zdjęcie
Kocham jeść, kocham gotować, kocham próbować. Jedyną rzeczą z którą moje podniebienie ma problem to ugotowane jajka. W stosunku do słodkiej herbaty jestem jak narkoman - nigdy dość! Uwielbiam pichcić przy Mozarcie.
zBLOGowani.pl
blogi kulinarne