czwartek, 28 maja 2015

Ziołowe orzeźwienie - napój na chłodne dni

Dni coraz cieplejsze, więc przyrządziłam dla was przepis na ziołowy napój orzeźwiający!

Składniki:
-woda
-mięta
-nasiona granatu
-cytryna
-limonka
-pomarańcz
-miód
-herbata Posti mięta z pomarańczą

W kubeczku zalewamy wrzątkiem 2 torebki herbaty Posti do połowy szklanki. Kiedy już napar ostudzimy, dodajemy do wody. Dodajemy również nasiona granatu oraz pokrojone w plastry cytrynę i pomarańczę, 2 łyżki płynnego miodu i dwie gałązki mięty. Mieszamy i gotowe!

Podane proporcje są na jeden litrowy dzbanek. Ja robiłam napój w dyspenserze, więc zwiększyłam proporcje :) Oto efekt:

 



1 komentarz:

O Ance Szamance

Moje zdjęcie
Kocham jeść, kocham gotować, kocham próbować. Jedyną rzeczą z którą moje podniebienie ma problem to ugotowane jajka. W stosunku do słodkiej herbaty jestem jak narkoman - nigdy dość! Uwielbiam pichcić przy Mozarcie.
zBLOGowani.pl
blogi kulinarne